tirsdag 3. juni 2008

Eg vart utfordra! :D

Yay! (Takk til Eirik)

Dette skal eg altså gjera:

- plukk opp den nærmaste boka
- opna henne på side 123
- finn den femte setninga
- legg ut dei tre neste setningane
- «tagg» nokre folk og heidra henne eller han som «tagga» deg

På bordet her er det berre ordbøker. Eg har særs lite lyst til å berre skriva tri ord, så eg tek den nærmaste boka som inneheld heile setningar. Og det er "Undringens labyrinter" av Trond Berg Hansen, diverre på bokmål.

"Ingen kan nemlig bestride kontradiksjonsprinsippet uten å benytte seg av det. Den som ville lage et begripelig argument mot det, ville like fullt måtte legge prinsippet til grunn for sitt angrep. Ingen diskusjon er mulig uten på dette grunnlaget."

Dette var kjekt, trur kanskje eg skal lesa meir i den boka.

No vil eg at Lisabeth, Monique og Ragnhild skal gjera dette. Ver så god!

Ingen kommentarer: