tirsdag 10. juni 2008

Skuleåret er i ferd med å pakka kofferten sin.

Nokre ting er for bra til å skriva blogg om. Det er berre for vanskeleg å velja dei rette orda. Merkeleg, men det er ikkje noko å gjera med det.

Standpunktkarakterane kom idag! O lukkelege dag! Eg fekk no akkurat dei karakterane eg forventa, likevel var det godt å få det stadfesta. Frametter har me berre fri og infomøte og fri og infomøte og rebus og så er det plutseleg siste skuledag! Hæ? Allereie?

Kan eg sutra litt? Viss du tykkjer nei, ikkje les vidare. Det var sumaravslutning med dansen idag, eg trur det er fyrste gongen eg har vore i same rom med talentklassen utan å trena. Dette førte til ei oppdaging: eg har absolutt INGENTING (utanom dans, då) til felles med desse jentene. Det er litt teit at etter eit heilt år i ei dansegruppe, så er eg like lite ein del av gruppa som eg var på auditionsdagen. Dansarar kan vera særs usympatiske.

Velvel. No må eg koma med ein hyllest til min nye beste ven, Buksa. Etter å ha brukt Buksa 3 gonger, er alle andre bukser ubehagelege. Eg kjem til å slita henne ut, så sykt òg. Takk, Cubus, for at de heldt fram med å selja Buksa!

Utdrikningslag i morgon. Difor skal eg no stilla eit spørsmål som ikkje er typisk meg i det heile tatt, av den enkle grunn at eg absolutt ikkje har peiling i dette tilfellet. Nemleg: Kva skal eg ha på meg?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha på deg ei buksa iallefall ;D

Ragnhild sa...

Haha, det va den fantastiske bukså ja xD

Ne-kee sa...

Spelle absolutt ingen rolle, for du ska bli loffers uansett ^^

Sara sa...

Loffers?