fredag 9. mai 2008

Spørjeundersøkjing

"Nå e eg sikker på det eina, men usikker på det andra" sa ho. Plar vera sånn.

Eg er nr 6 på vervetoppen! Hoho! om nokon vil melda seg inn i NMU, så sei frå! :)

Spørjeundersøkjinga

1. Kvar var du for ein time sidan?
For litt over ein time sidan var eg oppe på barneskulen og sa heihei til gamlelæraren. Ho hadde ikkje forandra seg i det heile tatt. Same gamle hårfrisyren. Men for nøyaktig ein time sidan var eg litt her, og litt på kjøkkenet. Der er seriøst ikkje ein skit å spisa i dette huset.

2. Kven blir ditt neste kyss frå?

Ein NMU'ar, håpar eg.


3. Kva var det siste du åt?
Cuba-sjokoladen. Eg og Sunniva oppdaga han saman, ingen av oss hadde prøvd han før. Herlegdom for 9 kr.

4. Kven var den siste du prata med i telefonen?
Monique. Den siste eg hadde ein verkeleg samtale med i telefonen, hugsar eg ikkje. For det gjer eg nesten aldri.

5. Har du noe husdyr?
Nei, han bur i Bergen :P har veldig lyst på skilpadde då.

6. Saknar du noen?
Ja, fleire. Saknar alle dei eg ikkje får tid til å vera med, saknar slekt og vener i USA, saknar NMU, saknar Sonja.

7. Kva slags humør er du i nå?
Har det eigentleg ganske fint, men har ikkje lyst til å gå på dansen idag. Charleston er umogleg. Så eg er kanskje i orkar-ikkje-humør?

8. Kor gamal er du?
Eg har høyrt at eg er 18 år, i følgje passet og bankkortet er det sant. Men eg har aldri sett fødselsattesten min, så kven veit. Kan henda heile verda lyg for meg. Uansett er 18 ein keisam alder. Eg har lov til å gjera masse ting, men gjer det ikkje.

9. Kven vil du treffe akkurat no?
Hm. Det hadde vore kjekt å treffa Sonja. Eller Eirik (Tengis^^). Men det er litt godt å vera åleine òg.

10. Korleis svarar du telefonen?
Anten "Hallo det e Sara" eller "Yellow" (hello) eller "Heisann" (viss eg veit på førehand at vedkomande skulle ringa)

11. Ringer du mykje?
Nei. Helst ikkje.

11. Kven er den siste du ringde?
Monique.

12. Kor mange timar sov du i natt?
Ca 6. Det vert som regel aldri meir enn det.

13. Sov du aleine?
Plar gjera det, ja :P

14. Kva ser du fram til?
Sunniva sin bursdag, sminkekurs (ja, du las rett. Eg skal på sminkekurs.), 17. mai, dansefest, Sigrid sitt bryllaup, sumarferie, Paris :D og seinare å flytta ut. Men det er lenge til.


15. Kva vil du ha akkurat nå?
Fri, god hukommelse (æsj, stygt bm-ord), kjærast... eller vil eg eigentleg det? Hm. Ja. Trur det.

16. Hvilken årstid er det nå?
Det er sumarver, men framleis vår. Det er eigentleg fint. Kan henda me får ein laaaaang sumar i år.

17. Er du forelska no?
Ja og nei. Av og til. Kanskje. Eg veit ikkje. Ææææ!

18. Har du vore utru?
Aldri. Det er litt synd, eigentleg. Eg meinar, eg tykkjer sjølvsagt det er galt og sånn, men det er berre så keisamt å berra svara "nei" på slike spørsmål. Men no har eg jo sagt litt meir enn det :P

19. Pratar du fortsatt med den du kyssa seinast?
Ja, men ikkje så ofte som eg vil.


20. Har du vore i utlandet?
Eh, ja. Men ikkje så mykje. Har vore i Noreg (det visste du ikkje!), Sverige, Danmark, England, Frankrike og USA. Utlandet er gøy.

21. Kva gjorde du kl 2 i natt?
Då sov eg som eit barn. Som eg jo er, eller var for 4 månader sidan. Uansett. Det var godt å sova. Vil tilrå det på det sterkaste!

22. Kva skal du gjere etter det her?
Prøva å hugsa Charleston-trinna, springa rundt i huset og leita etter skorne, gå på dansen.

23. Kva buss køyrar du med oftast?
5B, x50, 8 og 11. Eg brukar ganske mykje tid på å ta buss. Det er jo ein eigen livsstil.

24. Det siste teateret du såg?
Ehm, ehm, det er litt flaut at eg ikkje hugsar det. Var det kanskje Gift?

4 kommentarer:

Ne-kee sa...

Hihi, eg vart nemt heile to gonger ^^
Du skreiv akkurat det du seie når du ska forklara ka du vett evt. ikkje vett ^^ Cjut.

Sara sa...

Ja, det va jo to omtrent like spørsmål :P men ja. Du e jo viktig for meg vett du ;)
Hm? Ka då? *nysgjerrig* ^^

Anonym sa...

Wow! Kyss frå ein NMU-ar (eller ei òÓ)! Spanande greidor. NMU-arar er jo so søte, eg må nesten segja meg litt einig med deg. Kva med litt spesifisering, -- er dette i KEM? :]

Sara sa...

Det er vel eigentleg berre ein hypotetisk NMU'ar eg meiner :P