torsdag 8. mai 2008

Kjolebussgraslesing

Idag gjekk eg med kjole. Eg trur kanskje det er fyrste gongen eg har gått med kjole på skulen. I alle høve er det fyrste gongen utan strømpebukse. Dette medførte at eg vart unaturleg medviten om kvar einaste kroppsdel. Men det var litt kjekt. Eg innbilte meg at eg fekk litt sol på beina, men dei er sjølvsagt framleis nøyaktig same kvitfarge som magen min. Jaja.

Då eg venta på bussen heim, byrja ei dame å snakka til meg. Dette skjer aldri på busshaldeplassar, som de sikkert veit. Denne dama var indisk (eller liknande, sør-aust-asiatisk er vel det korrekte), og lurte på kor eg var frå. Ho såg nemleg at eg las ei engelsk bok, og kommenterte at det ikkje er mange norske ungdommar som gjer slikt. Me snakka om språk, Noreg, ungdom, og bussar. Så kom bussen min, men ikkje hennar (?).

Då eg gjekk av bussen, skreik føtene mine. Nesten bokstaveleg talt. Eg klarte ikkje å gå, så eg tok av meg skorne og gjekk på den der gras-greia heile vegen heim. Spanande!

Eg hadde eigentleg tenkt å øva til mattetentamen idag i tri timar. I staden las eg. Men veit du kva? Det gjorde ikkje noko! Eg har ikkje dårleg samvit! Det er heilt utruleg. Det er offisielt: eg likar no å lesa! (For fyrste gong sidan... tja... barneskulen?)

Takk for seg.

1 kommentar:

Ragnhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.