tirsdag 17. februar 2009

I will write you a song...

Eg har eigentleg ikkje så mykje å seia i dag. Eg har berre ikkje lyst til å lesa meir historiedrit.

Ein ting har eg jo å seia! Fristen for å svara folkehøgskulene er gått ut, og eg svarte Sagavoll. Altså, eg svarte alle, men Sagavoll fekk ja :) så om 6 månader bur eg i Telemark! Eg trur det vert kjempekjekt.

De har sikkert skjønt at eg likar interaktivitet og innspel frå lesarane mine. Så er greia at eg har lyst til å klippa håret. Og eg skal ikkje vera med på Dansefest i år, så eg treng ikkje dultlengde lenger. Altså kan eg gjera kva eg vil. Det er litt fristande og litt skummelt å klippa det kort. Kva tykkjer de? (Dette er mest eit spørsmål til jentene, men òg alle andre som skulle ha ei formeining om hårfrisyrer og meg.)

Sånn elles har eg ein kul i panna. Jepp.

Sjå denne videoen, fordi songen er nydeleg og fordi alle burde ha ein å syngja han til.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg syns du bør gå for ein oppklippt frisyre eller en etasje/layered klipp, for eg tror en heilt bein bob kan bli litt hardt te ansiktet ditt. Eg tror absolutt du vil kle kort hår, og hvis ikkje, så vokse det jo ut. Du vett at eg syns du e pen med kort hår ^^ Eg tror du ville kledd en lengde som ligge mellom hakelinjen din og skuldrene. Håpe du blir fornøyd uansett ka utfallet blir :)

-Jasmin

Sara sa...

Takk for tips og kompliment ^^ ska tejka det inntu kånnsidderejsjen :)