søndag 2. august 2009

For å redda verda og slikt...

Hugsar de Free Rice? Eg tenkte berre eg skulle driva litt reklame for sida, fordi eg ser at statistikken har gått litt feil veg i det siste. Free Rice er eit "spel" der du kan testa deg sjølv i mellom anna engelsk vokabular, verdsgeografi, kjende måleri osb. Når du får rett svar, får du opp 10 riskorn. Dette tyder at ein sponsor sender pengar tilsvarande mengda med ris som du samlar opp, til SN-prosjektet World Food Program, som då sender mat til skular eller familiar som treng det. Dette er berre ein av måtane som SN prøver å "mata verda". Det funkar, og her kan du sjå nett kor bra det funkar. Men målet er sjølvsagt langt frå nådd. (No kjenner eg idealisten i meg spretta fram...) Om du vil hjelpa, om så berre litt, så kan du gjera det heilt gratis ved hjelp av Free Rice. Ver så snill. Det er kjekt for deg, og livsviktig for ein du ikkje kjenner.

Ingen kommentarer: