mandag 1. november 2010

November blir litt av ein månad!

Jah. I år har eg to novemberprosjekt, takk til fjesbok (og litt overraskande moralsk støtte). Det eine er det ganske kjende No Shave November. Trur eg kjem til å få eit nydeleg skjegg. For mange handlar dette prosjektet kun om moro, eller å sjå kven som er mest "frodig" (i den botaniske tydinga). Men eg har gjort litt research, på fjesbok så klart, og funne ei hending som passar for feministar som meg. Den er laga av ei gruppe som òg markerer No Make-up March. Føremålet med begge prosjekta er å kritisera skjønnheitsideala og krava som kvinner må leva opp til kvar dag, og å oppmoda kvinner til å vera seg sjølve og ikkje uroa seg så mykje over korleis dei ser ut. (Eg kjem ikkje til å ta det som eit personleg nederlag om eg ikkje greier heile månaden. Det er tanken som tel.)

Det andre prosjektet eg er med på denne månaden er Rusfri November. Det er fleire grunnar til det. I studietida er det mykje drikking. Øl er eit sosialt konsept, og sprit er lik moro. Men er det eigentleg naudsynt? Kan me ikkje koma i kontakt med folk med ein kopp kaffe i handa i staden for eit glas øl? Kan me ikkje dansa og le høgt med brus på bordet i staden for sprit? Det trur eg. Dessutan er det eit kjempesignal å vera den som lar vera å drikka. (Respekt til dei som er fråhalds heile året, ass!) No i november vil eg spara litt pengar og stoltheit og nyta søndagsmorningane utan hovudverk samtidig som eg finn nye kreative måtar å ha det gøy på i helgene. Det trur eg blir bra.

2 kommentarer:

Tove sa...

:D
Eg likar det. Har blitt med på "no shave november" eg også, likte konsepte liksom. No makup march. Det hadde vert en større utfordring. Men muligens ikke en så dum ide å prøve, sminke er jo egentlig ikkje nødvendig.

Lurer på om jeg muligens i år også skal ha "ingen bukse desember".

Sara sa...

Bra! Ja, ein sminkefri månad hadde eigentleg passa meg fint, sparer jo tid ;)

Ja, gjer det! Du greidde det jo i fjor :D Eg vurderer litt å prøva igjen, men veit ikkje heilt.