fredag 16. juli 2010

Tenk at eg bur her!

Dette er eit utbrot eg har kome med fleire gongar. "Tenk at eg bur her!" Det er heilt merkeleg for meg. Kanskje er det litt rart at eg tykkjer det å flytta ut er så stort og gøy, men det er jo ein grunn eller to til det. Eg har sett slik fram til fridomen (og ansvaret som følgjer med) ved å bu åleine. No er den tida komen, og det er fantastisk!

Hybelen min er 11kvm, og delvis møblert. Eg deler kjøkken og bad med ei eg ikkje enno har truffe (ho er sikkert på ferie). Det er i fyrste etasje, noko som var kjempepraktisk for innflytting. Vinduet på rommet mitt ser utover ein plen der folk av og til ligg og soler seg eller speler fotball. Førebels ser rommet mitt litt keisamt ut, men eg har store planar om å pynta!

Den tida eg er her før studiestart prøver eg å bli litt kjend i området og i byen. No greier eg å finna fram mellom hybelen og kiwien og kundesenteret og t-banen. Eg veit korleis eg skal koma meg til sentrum (det er rettnok ikkje så veldig vanskeleg), Sagene og Bjerke. I morgon skal eg få omvising/byvandring :)

Forresten så har eg jo fått ny adresse, og det er veldig kjekt å få post. Skriv til:
[Sett inn namnet mitt her]
Olav M. Troviks veg 54, H104
0864 Oslo

Ingen kommentarer: