fredag 4. april 2008

Welcome to existence

Etter å ha lese ymse målfolk sine bloggar, tenkte eg at eg kanskje skulle byrja att med blogging eg og. Livejournal vart slitsamt, greatestjournal vart lagt ned... så no er eg her.

Kven skal eg vera her inne då? Meg sjølv, javel. Men eg tør ikkje å vera heilt open om alt her på veven. Så eg skal vel kanskje berre vera open om det ufarlege. Så får det "farlege" stå ein annan plass.

Eg har litt prestasjonsangst for nynorsken min. Det er ikkje så lenge sidan eg verkeleg byrja å læra det. Viss nokon vil korrigera meg, så er eg takksam og svært vanskeleg å fornærma :)

Elles tenkjer eg at eg kanskje vil leggja ut nokre tekstar eg har skrive. Skulearbeid og slike ukristelege ting. Skal eg det? Det kan eg tenkja på seinare.

Denne veka har eg 10 timer dans. Eg er sliten. Så sinnssjukt sliten. Og skal opp klokka 7 i morgon. Kvifor gjer eg dette? Eg trur det var noko om at det var kjekt. Ja, det var vel det.

Men nok klaging - no skal eg nyta sjokoladen min og sjå One Tree Hill (dette er uvant...!)

Godnatt, etter kvart.

Ingen kommentarer: